„Jogurt smakuje od rana”


„Jogurt smakuje od rana”

MediaOn współrealizuje kampanię edukacyjną  „Jogurt pasuje od rana” dla Związku Polskich Przetwórców Mleka. Kampania ma na celu podnoszenie świadomości Polaków na temat niedoborów wapnia w diecie i tym samym zachęcenie do jedzenie przynajmniej jednego jogurtu dziennie. Kreację przygotowała agencja OPCOM.

Warto zauważyć, że we wszystkich grupach wiekowych Polaków oprócz niedoborów wapnia występują niedobory wit. D, niezbędnej do jego wchłaniania. Organizm otrzymuje, więc tego pierwiastka dużo mniej, niż potrzebuje do wszystkich niezbędnych procesów mówi Karolina Jaworska dietetyk kampanii „Jogurt pasuje od rana”. Najbogatszymi źródłami wapnia w naszej diecie są nabiał, ryby jedzone z ościami, orzechy, mak, sezam, siemię lniane i warzywa zielone. Najlepiej jednak wchłaniamy wapń dostarczany przez mleko i produkty mleczne, czyli jogurty, kefiry i sery.

Związek Polskich Przetwórców Mleka (ZPPM) jest związkiem pracodawców i został powołany 28 maja 1999 roku (pod nazwą Związek Prywatnych Przetwórców Mleka) w odpowiedzi na potrzebę zacieśnienia kontaktów i współpracy pomiędzy podmiotami przemysłu mleczarskiego oraz utworzenia forum wymiany doświadczeń branży mleczarskiej.