Kampania Sylimarolu skutecznego leku na wątrobę


Lek na dolegliwości wątroby Sylimarol (produkowany przez Herbapol Poznań) trafił do sprzedaży w nowych opakowaniach, adresowanych także do młodszej grupy konsumentów. Wspiera to kampania reklamowa przygotowana przez firmy Nekk, Motion Brand i MediaOn.

Opakowania Sylimarolu zostały unowocześnione, ale zachowano ich charakterystyczne cechy: kolorystykę i fioletowo-zieloną kompozycję symbolizującą skład leku. Odświeżenie identyfikacji wizualnej – pierwsze od 12 lat – wiąże się z poszerzeniem grupy docelowej produktu: obecnie jest on kierowany również do młodszych osób.

Odświeżony Sylimarol jest reklamowany w kampanii prowadzonej pod hasłem „Skuteczny lek na wątrobę”. Reklamy przedstawiają dwie wizje kuchni: tradycyjnej i współczesnej. W pierwszej produkt jest obecny w dotychczasowym opakowaniu, a w drugiej – w nowym.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 14 kwietnia w telewizji (30- i 15-sekundowe spoty, billboardy sponsorskie), prasie (m.in. „Tele Tydzień”, „Tina”, „Chwila dla Ciebie”, „Viva”, „Świat Kobiety”, „Claudia”, „Gala”), internecie oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Działania potrwają do końca maja.

W maju zacznie się też kampania Sylimarolu Vita, skierowanego młodszych odbiorców lubiących często się bawić. Ta akcja obejmie głównie prasę, internet i radio.