„Masz internet? To korzystaj” w reklamie Answear.com


W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa internetowego sklepu odzieżowego Answear.com. To pierwszy polski multibrand oferujący tak szeroką selekcję marek. To nie tylko ubrania, buty, dodatki, ale również książki, albumy, kosmetyki, gadżety, zegarki, biżuteria, a nawet… rowery. Wszystkie produkty z oferty ANSWEAR.com są dostępne od ręki i dostarczane do Klientów w ciągu zaledwie 24h. Innowacyjny system multichannel łączy sklep internetowy i salony stacjonarne.
W reklamie Answear.com wśród kobiet ubierających się w stroje sprzed wieków nieoczekiwanie pojawia się bohaterka mająca na sobie współczesne ubrania, kupione w promowanym sklepie internetowym. Towarzyszy temu stwierdzenie, że skoro możemy obecnie korzystać z sieci, powinniśmy w niej również kupować odzież.
Spot jest emitowany w telewizji (kanały tematyczne z oferty TVN, TVP, Polsatu, Discovery i Atmediów) oraz internecie (m.in. TVN Player, VoD.pl).
Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Walk Creative i MediaOn.