MediaOn dołączył do CAN, eksperckiej sieci niezależnych podmiotów marketingowych


MediaOn dołączył do CAN, eksperckiej sieci niezależnych podmiotów marketingowych

MediaOn dołączył do CAFE Communication Affilite Network (CAN), sieci niesieciowcyh, lokalnych firm zajmujących się szeroko pojętym marketingiem.  Grupa operuje na 16 rynkach Europy środkowo-wschodniej, zajmując się komplementarnymi usługami poprzez dedykowane, wyspecjalizowane w danych obszarach firmy. Zakres działań grupy jest bardzo szeroki od doradztwa strategicznego, zintegrowanej komunikacji, planowania i zakupu mediów, kreacji, PR, eventów, wsparcia sprzedaży, po produkcje filmowe, marketing mobilny, CSR  i inne. CAN od lat wybiera do współpracy uznane lokalne firmy, najczęściej niezwiązane z międzynarodowymi koncernami mediowymi.

 – Dzięki podpisanej umowie, będziemy w stanie świadczyć usługi w regionie, w szczególności w przestrzeni planowania i zakupu mediów. To kompetencja, której czasami nam brakowało. Zdarzały się kampanie poza Polską, których koordynacja była skomplikowana, zabierająca mnóstwo czasu. W tej chwili możemy liczyć na koordynacje kampanii przez partnerski dom mediowy, doskonale znający realia danego rynku,  badający na bieżąco lokalnego trendy, posiadającego aktualne badania, historię współpracy z mediami. Jednocześnie tak jak i my, to firmy wyznające te same wartości oraz stawiające na wysoką  jakość pracy przy obsłudze średnich i mniejszych marketerów – mówi Michał Polański, dyrektor zarządzający, partner MediaOn.

–To szansa rozwoju dla naszych obecnych klientów, którzy przy zbudowanej dystrybucji w regionie mogą liczyć na pełne wsparcie marketingowe z naszej strony – dodaje Weronika Szwarc-Bronikowska, dyrektor rozwoju i strategii, partner MediaOn.

 

http://cafecommunications.eu/cafe-in-europe/map