„InStyle robi wrażenie”

Napisali o nas
Weronika Szwarc-Bronikowska, jest jednak innego zdania. – Pierwszy numer jest w mojej ocenie jeszcze nie dopracowany, aczkolwiek posiada zupełnie nowe akcenty i pomysły pokazywania mody, które do mnie bardzo przemawiają. Chociażby sławne postaci, w różnych odsłonach przez cały tydzień- uważa Szwarc-Bronikowska. Zdaniem Szwarc-Bronkowskiej, In Style będzie budować współczytelnictwo z tytułami luksusowymi dla kobiet, które od lektury nie tylko oczekują inspiracji modowej. – In Style ma szansę powalczyć o bardziej zamożne, wielkomiejskie czytelniczki tytułów stopingowych - prognozuje(...)
Źródło: Media & Marketing Polska, M. Kozielski

„Elektroniczna seksmisja"

Napisali o nas

"Kobiety przejęły władzę nad pilotami i domowymi budżetami, więc telewizja i Internet rozbudowują i dostosowują ofertę do ich potrzeb”

Telewizja jest kobietą – do takiego wniosku doszli szefowie stacji telewizyjnych i dostosowują ramówkę do damskich potrzeb. Polki przed telewizorem spędzają prawie pięć godzin dziennie – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement. – Kobiety przejęły władzę nie tylko nad pilotami, ale także nad domowymi budżetami. Dlatego też nawet typowo męskie stacje, aby utrzymać się na rynku, muszą zmienić format i szukać widzów także wśród pań. (…) Połowa Polek zarządza domowym budżetem wspólnie z partnerem, a co piąta ankietowana robi to sama – wynika z ubiegłorocznych badań przeprowadzonych przez Pentor Research International. „Finansowy matriarchat” zmienił strukturę wydatków na reklamę. – Aż 68 procent budżetów przeznaczane jest na kampanie produktów i usług dla pań – szacuje Weronika Szwarc-Bronikowska, (…) z MediaOn. (…) „Mirosław Szwaj z MediaOn ostrzega jednak: - Telewizja to bardzo kosztowne medium. Dlatego tworzenie kolejnego kanału dla jeszcze węższej grupy, może się po prostu nie zwrócić. Ważne jest bowiem nie tylko przyciągnięcie kilku tysięcy kobiet przed ekrany ale także zdobycie reklamodawców, którzy będą mieli produkt skierowany dokładnie do tej grupy”. (…) „Weronika Szwarc-Bronikowska dodaje: Klienci coraz częściej wybierają łączenie kampanii internetowej z telewizyjną. To daje gwarancje większej skuteczności, bo obecnie to media o największej skali dotarcia do odbiorców”.
Źródło: Press 2011

„Na jedną nutę. Muzyczne show zobaczymy wiosną. Aż w trzech dużych telewizjach”

Napisali o nas
Pojedynek miedzy formatami (przyp. red. Must be the music, Bitwa na głosy, X-Factor) wykluczy najsłabsze z nich – przewiduje Weronika Szwarc-Bronikowska, strategic&development director w MediaOn. Możliwy też jest inny scenariusz : podział widowni. Nastąpi, jeśli programy będą miały wyrównany poziom ale przez swoją estetykę będą przyciągały różną widownie pod względem miejsca zamieszkania czy edukacji – stwierdza Szwarc-Bronikowska.
(…) Zdaniem Weroniki Szwarc-Bronikowskiej o tym, która stacja wyjdzie z rywalizacji zwycięsko, zadecyduje doświadczenie producentów i nowoczesność formuły programu. Zdaniem Weroniki Szwarc-Bronikowskiej stacje nie poszukują nowych formatów, bo bardziej się opłaca najpierw wyczerpać istniejąca formułę. Nazwałbym to pogłębianiem rynku w ramach istniejącego popytu- stwierdza Szwarc-Bronikowska.
Źródło: Press 2011, E.Rutkowska

Dom mediowy MediaOn powiększył dział Interactive, poszerzył ofertę i zmienił wizerunek

Napisali o nas
Nowe badania mówią o realnej sprzedaży produktów pod wpływem bieżącej kampanii a nie o szacunkach, tak jak wiele badań sieciowych domów mediowych. Pozwala również zbadać korelację sprzedaży z reklama po kilku kampaniach. Stwarza to możliwość weryfikacji tego, co dzieje się w sklepie pod wpływem prowadzonych działań - zachwala Szwarc-Bronikowska.
Żródło: Press 2011. M. Łukasiuk