Nowy serial dla dzieci „Wyluzuj, Scooby-Doo!”

Nowy serial dla dzieci „Wyluzuj, Scooby-Doo!”

Od 28 listopada o 17.45 na kanale Boomerang na wszystkich fanów Scoobiego i jego paczki czeka premierowy serial „Wyluzuj, Scooby-Doo!” – nowa wersja uwielbianej na całym świecie kreskówki, przedstawiającej przygody gadającego psa i czworga jego przyjaciół: Kudłatego, Daphne, Velmy i Freda. W nowym serialu zobaczymy dobrze znaną paczkę przyjaciół, na którą, jak zawsze, czeka wiele tajemniczych zagadek do rozwikłania. Tym razem, po zakończeniu nauki w liceum, ekipa … więcej »

O związkach zdradzimy ci wszystko – nowe pozycjonowanie kanału Lifetime

MediaOn realizuje kampanię reklamową kanału Lifetime, należącego do amerykańskiego koncernu mediowego A+E Networks. Lifetime chce pozycjonować ofertę programową dla kobiet poszukujących inspiracji i porad w relacjach męsko-damskich. Tematyka ta od lat cieszy się w Polsce ogromną popularnością, choć niewielu wydawców oferuje śmielsze produkty dedykowane tej problematyce. Lifetime chce angażować i prowokować kobiety, opowiadając im fascynujące historie i zachęcając do działania. Lifetime jest rozpoznawalnym na świecie … więcej »

Premiera kultowego serialu Wikingowie

Premiera kultowego serialu Wikingowie

MediaOn realizuje kampanię 3 sezonu kultowego serialu Wikingowie wyświetlanego na kanale HISTORY®, należącego do amerykańskiego koncernu mediowego A+E Networks. Epoka wikingów kojarzy nam się z krwawymi podbojami i grabieżami, ale o jej obliczu zadecydowali konkretni ludzie, gotowi dla realizacji swych celów poświęcić krew, pot i własne życie. W trzecim sezonie „Wikingów”™ kanał HISTORY® znów zabiera widzów do fascynującego świata Ragnara Lodbroka, który z wojownika i odkrywcy przeistoczył … więcej »

„Warzymy piwo, nie bijemy piany” – letnia kampania reklamowa piwa Perła

Tegoroczna letnia kampania reklamowa piwa Perła (Perła – Browary Lubelskie), kolejny raz podkreśla związki marki z Lubelszczyzną. Akcja przebiega pod hasłem „Warzymy piwo, nie bijemy piany”. Nowy spot Perły pokazuje letnie rozrywki młodych mieszkańców Lubelszczyzny (popijających przy okazji reklamowane piwo), a także plantację chmielu i fabrykę, gdzie jest ono produkowane. Obie dziedziny ma łączyć postępowanie wbrew modom, zgodnie z własnymi … więcej »

MediaOn dołączył do CAN, eksperckiej sieci niezależnych podmiotów marketingowych

MediaOn dołączył do CAN, eksperckiej sieci niezależnych podmiotów marketingowych

MediaOn dołączył do CAFE Communication Affilite Network (CAN), sieci niesieciowcyh, lokalnych firm zajmujących się szeroko pojętym marketingiem.  Grupa operuje na 16 rynkach Europy środkowo-wschodniej, zajmując się komplementarnymi usługami poprzez dedykowane, wyspecjalizowane w danych obszarach firmy. Zakres działań grupy jest bardzo szeroki od doradztwa strategicznego, zintegrowanej komunikacji, planowania i zakupu mediów, kreacji, PR, eventów, wsparcia sprzedaży, po produkcje filmowe, marketing mobilny, CSR … więcej »

MediaOn dla UNICORN

Lubimy wartościowe projekty.  „Poukładaj sobie raka”  to wspólna kampania MediaOn z Ambasada Brand Communications, Melting pot i Opus Film dla Stowarzyszenie Wspierania Onkologii Unicorn. W roli głównej Barbara i Jerzy Stuhr.

Jerzy Stuhr w kampanii centrum psychoonkologii Stowarzyszenia Unicorn

Z początkiem kwietnia ruszyła kampania społeczna „Poukładaj sobie raka”. Zwraca ona uwagę na potrzebę pomocy psychoonkologicznej i wspiera działania Stowarzyszenia Unicorn, które od 15 lat pomaga chorym na raka. Celem akcji jest pozyskanie potencjalnych darczyńców, a przede wszystkim poinformowanie osób z chorobą nowotworową i ich bliskich o możliwości uzyskania pomocy psychologicznej. – Pomoc taka powinna być istotnym elementem terapii nowotworowej. W trakcie leczenia niezbędne jest … więcej »

Candy promuje nową serię urządzeń SimplyFi.

Candy promuje nową serię urządzeń SimplyFi.

Ruszyła kampania Candy w radiu i internecie, innowacyjnej serii urządzeń SimplyFi. „Pierwsza linia urządzeń AGD, z którymi zawsze jesteś w kontakcie” to myśl przewodnia kampanii i konkursu. Wystarczy smarfon, tablet lub komputer z zainstalowaną aplikacją smiplyFi, aby za jednym dotykiem lub klikiem uruchomić wybrane funkcje w urządzeniu i mieć nad nim pełną kontrolę, bez względu na to gdzie użytkownik znajduje się. Od teraz każde urządzenie domowe może być … więcej »

„Razem zmieniamy Śląskie”

„Razem zmieniamy Śląskie”

Regionalna kampania „Razem zmieniamy Śląskie” podsumowująca efekty Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013 – grudzień 2014 Kampania „Razem zmieniamy Śląskie”, trwająca dwa tygodnie, ma uświadomić mieszkańcom, że za sukcesem regionu stoją ludzie, dobrze przygotowane plany działania i potencjał finansowy beneficjentów. Wszystko to ma pokazać, że dobrze zainwestowaliśmy środki na rozwój województwa, który jest widoczny na różnych jego obszarach, m.in. w myśleniu technologicznym, ochronie dziedzictwa kulturowego, nowoczesnym … więcej »

„Jogurt smakuje od rana”

„Jogurt smakuje od rana”

MediaOn współrealizuje kampanię edukacyjną  „Jogurt pasuje od rana” dla Związku Polskich Przetwórców Mleka. Kampania ma na celu podnoszenie świadomości Polaków na temat niedoborów wapnia w diecie i tym samym zachęcenie do jedzenie przynajmniej jednego jogurtu dziennie. Kreację przygotowała agencja OPCOM. Warto zauważyć, że we wszystkich grupach wiekowych Polaków oprócz niedoborów wapnia występują niedobory wit. D, niezbędnej do jego wchłaniania. Organizm otrzymuje, więc tego … więcej »

Tauron uczy dzieci bezpiecznego korzystania z energii elektrycznej

Tauron uczy dzieci bezpiecznego korzystania z energii elektrycznej

Rozpoczyna się program edukacyjny „Bezpieczniki Taurona. Włącz dla dobra dziecka”. Firma będzie informować najmłodszych, jak bezpiecznie korzystać z energii elektrycznej. Programowi towarzyszy kampania prowadzona m.in. w prasie. Projekt ruszył we wrześniu i prowadzony jest w szkołach z południowych województw Polski. W ramach dziesięciomiesięcznego programu dzieci dowiedzą się, jak bezpiecznie korzystać z urządzeń elektrycznych oraz jak zareagować w sytuacji niebezpieczeństwa, czym jest prąd, jak powstaje i dociera do domów … więcej »

„Piękno jest decyzją” – nowa kampania marki Perfecta

16 września rozpoczęła się kampania telewizyjna najnowszych serii kosmetycznych marki Perfecta należącej do Dax Cosmetics. Zostanie ona wzmocniona aktywnościami w punktach sprzedaży. Kampania dotyczy serii (krem plus serum) BioLaser, Dekoder Genów i Macierzyste Odmładzanie. Skierowana jest do kobiet w wieku 35–64 lata, o wykształceniu średnim i wyższym oraz zarobkach powyżej średniej krajowej. Spoty emitowane będą w trzech głównych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN oraz uzupełniająco … więcej »