Dołącz do nas na jednym ze stanowisk

 

Online Media Specialist

    NASZE OCZEKIWANIA:



  • 1-2 lata doświadczenia w realizacji kampanii internetowych;
  • Umiejętność prowadzenia projektów samodzielnie;
  • Rozumienie zasad media planningu i buyingu online;
  • Umiejętność analizowania danych;
  • Znajomość specyfiki kanałów komunikacji cyfrowej SEM/Display/video/Performance/Social/Mobile/VOD oraz dostępnych modeli zakupu;
  • Dobra znajomość języka angielskiego na użytek biznesowy;
  • Komunikatywność, ekstrawersja, umiejętność pracy w zespole i w warunkach stresu, „multitasking”, innowacyjność

    NASZA OFERTA:



  • Możliwość pracy w dynamicznym zespole marketingu internetowego;
  • Możliwością tworzenie ciekawych rozwiązań z zakresu marketingu internetowego;
  • Elastyczna kultura organizacyjna;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Możliwość uczestnictwa w konferencjach / warsztatach / szkoleniach branżowych
Aplikację (CV wraz z krótkim listem motywacyjnym) prosimy przesłać na adres: m.szwaj@mediaon-online.pl

SEM Specialist

    Wymagania:



  • Doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu kampaniami Google Adwords
  • Doświadczenie w prowadzeniu kampanii PPC w środowiskach FB / LinkedIn / sieciach afiliacyjnych będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra znajomość Google Analytics,
  • Umiejętność analizy danych, w szczególności z kampanii, statystyk, skuteczności, konwersji itp.
  • Znajomość internetowych modeli rozliczeniowych z reklamodawcami,
  • Umiejętność nawiązywania i budowania relacji biznesowych z kluczowymi klientami,
  • Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji,
  • Zaangażowanie i chęć rozwoju,
  • Samodzielność, terminowość i multitasking
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne/komunikatywność,
  • Dobra znajomość j. angielskiego,

    Oferujemy:



  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i osiąganych wyników,
  • pewność zatrudnienia w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • spokojną atmosferę pracy,
  • udział w szkoleniach i konferencjach branżowych,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych.
Aplikację (CV wraz z krótkim listem motywacyjnym) prosimy przesłać na adres: m.szwaj@mediaon-online.pl

Senior media manager

  • - wykształcenie wyższe
  • - min. 3 lata doświadczenia
  • - znajomość badań mediowych (TGI, AGB, PBC, RadioTrack, Expert Monitor)
  • - doświadczenie w tworzeniu całościowych strategii mediowych
  • - nieprzeciętne kreatywne myślenie
  • - umiejętność prowadzenia ciekawych prezentacji
  • - doskonałe zorganizowanie i samodzielność
  • - znajomość języka angielskiego i rosyjskiego będzie dodatkowym atutem


  • Swoje cv wraz ze zdjęciem i listem motywacyjnym
    możesz przesłać pod ten adres

Strategic media manager

  • - wykształcenie wyższe
  • - min. 5 letnie doświadczenie pracy w domach mediowych, preferowane w dziale strategii
  • - znajomość badan mediowych (TGI, AGB, PBC, RadioTrack, Expert Monitor)
  • - doświadczenie w tworzeniu całościowych strategii mediowych
  • - umiejętność prowadzenia ciekawych prezentacji
  • - doskonałe zorganizowanie i samodzielność
  • - znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym ( w mowie i piśmie)


  • Swoje cv wraz ze zdjęciem i listem motywacyjnym
    możesz przesłać pod ten adres