„Warzymy piwo, nie bijemy piany” – letnia kampania reklamowa piwa Perła


Tegoroczna letnia kampania reklamowa piwa Perła (Perła – Browary Lubelskie), kolejny raz podkreśla związki marki z Lubelszczyzną. Akcja przebiega pod hasłem „Warzymy piwo, nie bijemy piany”.

Nowy spot Perły pokazuje letnie rozrywki młodych mieszkańców Lubelszczyzny (popijających przy okazji reklamowane piwo), a także plantację chmielu i fabrykę, gdzie jest ono produkowane. Obie dziedziny ma łączyć postępowanie wbrew modom, zgodnie z własnymi zasadami. Podsumowuje to hasło „Warzymy piwo, nie bijemy piany”.

W komunikacji marketingowej Perły od wielu lat akcentowane są silne związki z Lubelszczyzną, odzwierciedlane w haśle głównym wielu kampanii: „Najbardziej lubelskie piwo na świecie”. Mieszkańcy tego regionu po raz kolejny pojawili się w reklamie. Oprócz działań w mediach, Perła intensyfikuje w tym sezonie swoje aktywności eventowe i sponsorskie. 12 czerwca startuje piąta edycja sztandarowego projektu marki – Kina Perła, czyli cyklu letnich kin plenerowych, które na trzy letnie miesiące zainstalują się w kilkunastu miastach na terenie całego kraju.

Kreacja i produkcja – agencja Raymond.

Planowanie i zakup mediów – MediaOn.